2013. november 2., szombat

Rend a lelke

Nemrég egy barátnőm blogján találtam rá erre:
http://www.urban-eve.hu/flylady-program/
Tehát, indul a testreszabás.
Mert, ugye, nekem még nincs saját lakásom. De folyamatosan hallgatom, hogy ha lesz, a fejemre fog nőni, és nem fogok bírni vele.
A hatodik napnál tartok (módosításokkal, és összevonásokkal, hogy beérjem magam.) Egyébként harmadik napja FlyLady-zek, és egész meglepő élményeim vannak. Például, lelkiismeret-furdalás nélkül tudtam tegnap igent mondani egy hirtelen jött meghívásra. És egyáltalán, nem érzem magam disznóólban, annak ellenére, hogy még mindig nincs körülöttem tökéletes rend.
Igényem támadt rá, hogy az életem minden területe ugyanígy legyen rendben. És végre most úgy érzem, hogy sikerülhet is. :)

Na jó, lebuktatom magam. Igazából egy gyónással kezdődött az egész. :)