2014. január 11., szombat

Mr. Toleráns

Nemrég ment fészbukon egy buta játék, hogy voltak bizonyos mondatok, és ha az ismerős állapotnak kitett mondatát megkaptad, neked is választanod kellett közülük egyet, és kitenni.
Érdekes kísérlet kerekedett belőle.

Szóval, vettem egy nagy levegőt, és ahelyett, hogy kitettem volna, hogy örökbe fogadok egy majmot, vagy nem hordok többet fehérneműt, azt választottam, hogy "gyereket akarok".
Amiben, ugye, elvileg, semmi kivetendő nincs, hiszen, manapság a tizenévesek már szexelnek, akkor biztos korábban érik a világ, és egy 23 éves nő akár már gondolkozhat is ezen a kérdésen.
De Mr. Toleráns ezt nem így tanította.
Volt, aki élcelődött rajta, nemtetszését fejezte ki, s írta meg nekem, vagy megütközött rajta (javára legyen mondva, hogy ezt privatim tette.)
Sokkal nagyobb felháborodást szült, mint a játékban résztvevő egyéb kiírások (pl. hogy "leszbikus akarok lenni", vagy "valaki felajánlott egy állást prostituáltként, és bizonytalan vagyok")

Tehát, a tanulság: minden tolerálható, ami eltér a normálistól.
Öröm az ürömben, hogy úgy tűnik, mégis a normákat nem a gyakorisághoz szabják, hiszen még mindig gőzerővel lázadnak azok a közösségek a "nyárspolgárság" ellen, ahol a normákat már réges régen kiirtották.